niedziela, 21 lutego 2016

dzisiaj zgubilam


polskie znaki i poczucie godnosci, dlatego poszlam do smietnika i on mnie objal i mnie przytulil i powiedzial tak: jak zrobisz ze mnie extended augumented smietnik, to ktos cie bedzie kochal, podaj dalej co najmniej pieciu osobom, 
bo jak nie, to twoja mama umrze.


wiec ja zrobilam, jak kazał przedmiot i maszyna i znalazlam przy tej niesamowitej okazji najbardziej smietnikowe fale
i z nich ulepilam rozszerzenie .wav i polozylam na chwile pod kaloryferem i to uroslo i dostalo nogi, rece i pesel
 a potem przystawilo mi do glowy strzelbe i mowi tak: opisz tu geneze powstania mnie i mitologie smietnikowa opisuj tu chyżo  i wsadzaj mnie do prawdziwego swiata, bo nie chce w tym organicznym matrixie dluzej tkwic.

no to wsadzilam.

tu <=CLICK! 

na koniec naszej dzisiejszej sesji zdradze tylko, ze czasem marze, zeby siedziec sobie tak wygodnie w fotelu za kamera wszystkich monitorowanych smietnikow i byc rezyserem ich zycia i decydowac, czy smietek wpadnie don tak, czy tak, a moze inaczej? wybierac rodzaje i kolory, materialy i faktury, ktore z wiekszym lub mniejszym hukiem do takiego smietnika by wpadaly. wybieralabym kolory papci i ciapci, bamboszy i ciapetek zapominalskich zabieganych mieszkancow osiedl typu blokowych wynoszacych smieci wieczorem, a nawet w nocy. czy to goralskie klapki, a moze bambosze w ksztalcie tuszy? - pytalabym sama siebie, a tarot wskazywalby mi odpowiedz na dreczace mnie pytanie

tu sz 
y

ąężźćńóś tu sa polskie znaki diaktryczne jakby ktos pytal, prosze sobie je powsadzac tam, gdzie ich obecnosc w oczy k ole

1 komentarz:

  1. Ależ Madame, tarot tak nie działa, tarot nic nie powie. A czy śmietniki pod zarządem takim byłyby piękniejsze?

    OdpowiedzUsuń